Skip to content

Over Good Busy

Sigrid’s ervaring

Al vanaf 2005 ben ik werkzaam in customer service. Dit varieert van grote call en contact centers, tot in-house klantenservice afdelingen. Ik heb daar diverse functies vervuld en steeds verder gegroeid, zoals agent, trainer, coach, supervisor en team manager met een span of control van 100 medewerkers.

Tijdens mijn loopbaan ben ik in contact gekomen met de lean six sigma methodiek en hier werd ik meteen erg enthousiast over. Ik heb me er verder in verdiept en een Green Belt behaald. Processen verbeteren en het beste uit mensen halen zijn zaken die me altijd al hebben bezig gehouden en lean zorgt voor een mooi kader om dit samen in goede banen te leiden. Momenteel ben ik druk bezig met het behalen van mijn lean six sigma black belt certificaat.

Ik ben in 2015 Good Busy Consultancy gestart om alle werkvelden waar ik affiniteit en ervaring mee heb te combineren. Vooral mijn jarenlange plezier en bekwaamheid in het behalen van resultaten en implementeren & verbeteren van processen als manager én daarnaast het aansturen, stimuleren en ontwikkelen van medewerkers als trainer en coach.
In een dergelijke rol voel ik mij thuis en kan ik mijn capaciteiten volledig kwijt. Ik vind het heerlijk om mijn kennis en best practices door te geven aan de bedrijven die mijn hulp inschakelen om hen te helpen bij het doorvoeren van  verbeteringen.

Meer informatie kun je vinden op mijn LinkedIn profiel:
https://nl.linkedin.com/in/sigridnederpelt

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Primary Sidebar

Secondary Sidebar