Skip to content

Procesverbetering

Geen lange doorlooptijden meer of te veel bureaucratie, maar tevreden klanten en gemotiveerd personeel. Ik help je om je bedrijf optimaal te krijgen én te houden. Dat is procesverbetering op z’n best.

Uitgangspunt: Doe de goede dingen én doe de dingen goed

Soms blijkt een juiste keuze voor een bepaalde werkwijze in het verleden op dit moment ineens een nadelig effect te hebben gekregen. Dat kan omdat bepaalde aspecten in de omgeving bijvoorbeeld veranderd zijn. Waarom blijf je het dan op dezelfde manier doen? Neem je processen regelmatig onder de loep om ze indien nodig weer terug naar je eigen hand te zetten.

Werkwijze Procesverbetering
Om te zorgen voor een blijvende verandering in jouw klantenservice processen, kijk ik samen met jou waar knelpunten zitten. En verbeteren we daar waar dat nodig is:
•    Bedrijfsprocessen analyseren en effectiever maken
•    Hoe eenvoudiger de werkwijze, hoe groter de output
•    Gestructureerd op zoek gaan naar oplossingen voor de lange termijn
•    Medewerkers actief betrekken en om input vragen
•    Via open en transparante communicatie


Neem contact op

Ben je benieuwd welke stappen je met jouw organisatie nog kunt maken of inhalen? Neem contact met mij op. Ik bespreek graag met jou wat ik voor je kan betekenen.

•  Good Busy Consultancy    sigrid@good-busy.nl    0634021646  •  Heerlen  •  Limburg 

Good Busy proces

 

 

Primary Sidebar

Secondary Sidebar