Komt jouw verhaal goed aan bij je klanten? En andersom kun je je natuurlijk ook afvragen… Komt het verhaal van anderen goed aan bij jou? Ik help je de boodschap duidelijk en positief over te brengen en te ontvangen. Dat is communicatie op z’n best.
Uitgangspunt: Verbale communicatie is de sleutel tot succes
Communiceren doe je de hele dag door en voor klantenservice afdelingen is het zelfs de core business. Het is dus uitermate belangrijk om hierin uit te blinken. Zorg dat je helder, prettig en overtuigend over komt bij je gesprekspartners. Of dit nu in een (telefoon)gesprek met je klant is, de wekelijkse teammeeting met je medewerkers of die belangrijke presentatie voor een nieuwe opdrachtgever.
Werkwijze Communicatieskills
Om slimmer te leren communiceren, gaan we oefenen met theorie, voorbeelden uit de praktijk, feedback en rollenspelen op één of meer van de volgende vlakken:
• Telefoontraining gesprekstechnieken
• Omgaan met “lastige” klanten
• Presenteren met stijl
• Constructieve feedback geven en ontvangen
• Vergadertechnieken
Neem contact op
Ben je op zoek naar effectieve vaardigheden om jullie communicatie naar een hoger niveau te tillen? Neem contact met mij op. Ik bespreek graag met jou wat ik voor je kan betekenen.
• Good Busy Consultancy • sigrid@good-busy.nl • 0634021646 • Heerlen • Limburg •